КЛЮЧОВІ ЗМІНИ В
ОНОВЛЕНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ 5-9 КЛАСІВ
за результатами обговорення на платформі EdEra та на
предметних робочих групах На виконання Наказів Міністерства освіти і науки
України № 52 від 13 січня 2017 р. № 201 від 10 лютого 2017 р
ІНОЗЕМНІ МОВИ. 5-9 КЛАСИ
1. Удосконалено застосування компетентнісного підходу до
навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно з
Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
2. Створено проект пояснювальної записки до програми –
визначено ієрархію цілей навчання, завдання навчального предмета узгоджено із
галузевою та освітньою метою, а також із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з
мовної освіти: викладання, вивчення, оцінювання.
3. Узгоджено термінологічний апарат, зокрема, назви
комунікативних умінь, із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
4. Виокремлено в навчальних програмах чотири інтегровані
змістові лінії, а саме: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська
відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова
грамотність», які спрямовані на формування в учнів здатності застосовувати
знання й уміння з різних предметів у реальних життєвих ситуаціях.
5. Додано новий
розділ до змістової частини програми «Інтегровані змістові лінії та орієнтовні
способи їх реалізації», в якому для кожного класу за тематикою ситуативного
спілкування сформульовані відповідні комунікативні вміння.
6. Визначено очікувані результати навчально-пізнавальної
діяльності учнів відповідно до рівнів і дескрипторів комунікативних умінь
Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти (комунікативна
компетентність).
7. Окреслено лексичний, граматичний і фонологічній діапазон
учня/учениці на кінець 9-го класу (лінгвістична компетенція).
8. Уточнено
орієнтовний розподіл змісту по класах стосовно сфер спілкування, тематики
ситуативного спілкування, мовленнєвих функцій та мовного інвентаря.
9. Внесено до складу
граматичного мінімуму (англійська мова) у 5-му класі спеціалізованої школи з
поглибленим вивченням іноземної мови вивчення часових форм Present та Past
Continuous, які були вилучені з програм для початкової школи у процесі їх
оновлення.
10.Перенесено зміст рубрик «Соціокультурна компетенція»,
«Загальнонавчальна компетенція» в опис компетентнісного потенціалу предмета
«Іноземні мови» до відповідної компетентності з метою уникнення дублювань.
11.Введено орієнтовні параметри оцінювання в узгодженні з
програмами початкової школи, конкретизовано кількісні показники з усного
сприймання.
12.Змінено змістове наповнення теми «Засоби масової
інформації» у 9 класі з метою її оптимізації і відповідно до інтересів сучасних
учнів.
13.Виправлено друкарські та стилістичні неточності.
Немає коментарів:
Дописати коментар